Welke libelle is dit?
Wie kent deze libelle soort?Bruin/groen met gele tekening.ongeveer 9 centimeter lang. Noord Holland. In tuin in de buurt van water. Vast bedankt voor reakties.
Wie kent deze libelle soort?Bruin/groen met gele tekening.ongeveer 9 centimeter lang. Noord Holland. In tuin in de buurt van water. Vast bedankt voor reakties.
Groeit moerassig tussen orchideetjes, grote ratelaar en koekoeksbloemen in de Vlietlanden, Midden Delfland.Bij voorbaat dank!
Gezien in de Hemelrijkse Waard bij Oijen, Noord-Brabant.Het was van een aardig afstandje. Dit is met de telelens geschoten. Hij leek wel aan het 'bidden', waardoor we eerst dachten dat het een torenvalk was. De rode snavel deed ons dan weer denken aan een scholekster. Maar het is een grijs met witte...
geen idee wat dit voor een vlinder is ,wie weet wat het wel is?Bedankt alvast voor de reactie.
Bij ons in het natuurgebied zitten veel ganzen, op het moment hebben de meesten stellen jongen. Maar 1 stel bestaat uit een Canadese gans en een grauwe gans. Kunnen deze twee verschillende type's jongen krijgen.
Deze gasten zitten momenteel in mijn voortuin te smullen (weer eens wat anders dan de Buxuxmot)Na enig zoeken lijkt het mij een rups van een (Bessen-)bladwesp. Klopt dat?
Vanmorgen gezien bij de beek deze rups zeker 10 cm groot welke rups is dit?
enige tijd geleden vroeg iemand de naam van een bloem, dat bleek de camassia te zijn. Een soortgelijke bloem zag ik vorige week, één exemplaar, en de volgende dag met camera erop af, geplukt!!!! Grijs/groene-bloem met witte rand. Wie kent deze bloem? Zelfde bloeiwijze, dikkere steel.
Is dit een aardbeivlinder ? Sint Pietersgroeve