Wants/ kecer
Wie o wie weet wat voor wants dit is? Of is het toch een kever? Liep over een kruiwagen. In een tuin in België over de grens bij Eindhoven. Tuin grenst aan een bos(rand). Datum: zat 10 juni.
Wie o wie weet wat voor wants dit is? Of is het toch een kever? Liep over een kruiwagen. In een tuin in België over de grens bij Eindhoven. Tuin grenst aan een bos(rand). Datum: zat 10 juni.
Vanmorgen deze foto gemaakt in het Horsterwold bij Zeewolde.Ik denk een fitis, maar ik mis het geel.Groet,hanspetanque
Op de heide in het Buurserzand 8 juni gezien.
Wie kent dit insect met onvolledige vleugels die vanmiddag op een dahliaplant in de tuin zat in Westerwolde. De lengte is ongeveer 2 cm. Hij kon niet vliegen. Groet, Henk.
Hoe komt het dat deze waterhoen Zo goed als helemaal wit is ??
Lijkt me Geen albino, is het mogelijk een kruising ?
Maandag 12 juni 2017 Diemen
Is dit één van de behangersbijen?
Bij de Mokbaai in het struweel op Texel afgelopen weekend.Lijkt een grasmus, maar ik vind de oranje flanken en het ontbreken van de witte kin wat afwijkend.Iemand een idee?
Welke boom?
Op de ronde zonnedauw vond ik dit insectje (nog geen cm groot) . Er zaten er honderden die driftig heen en weer sprongen (moeilijk te fotograferen)en zich verstopten achter een grasspriet als je ze in de gaten had. Lijkt op een cicade.