Plant
Hoe heet deze plant ?
Hoe heet deze plant ?
Van welke vlinder is deze rups ?
We hebben nu al een aantal avonden dat rond de aanvang van de schemering ons terras / tuin bevolkt wordt door een of ander groot vliegend insect. Ook rond ons huis vliegen er een behoorlijk aantal van deze beestjes rond. Bij de buren vliegen ze ook rond. Ze komen vrij laag en zijn vrij groot, dus je...
Deze plant staat aan de oever van een leemkuil / ven in de Doort bij Echt en draagt nu in juni mooie gele bloemetjes
Plant staat aan de Molenplas bij Stevensweert buitenkant bladnerf zitten scherpe tandjes van bovenkant blad tot onderaan blad
Wie o wie weet wat voor beestje dit is?Originele postBen zelf toch ook wel erg nieuwsgierig.
Er vliegen honderden bijen en hommels in en op. Hoe heet deze boom?
Ik heb een flora-vraag die mij al jaren bezig houdt. Wie weet de naam van deze plant. Hij heeft vroeger bij oma gestaan. Er vallen stekjes vanaf die zo in de aarde kunnen. Alvast bedankt voor eventuele reacties....
Ik heb een flora-vraag die mij al jaren bezig houdt: wie weet de naam van deze plant. Hij heeft vroeger bij oma gestaan. Er vallen stekjes vanaf die zo in de aarde kunnen. Alvast bedankt voor eventuele reacties....