Vlinder
Kan iemand mij vertellen hoe deze (nacht-)vlinder is?Hij is zo groot als een groot koolwitje
Kan iemand mij vertellen hoe deze (nacht-)vlinder is?Hij is zo groot als een groot koolwitje
Kan iemand mij vertellen hoe deze (nacht-)vlinder is?
Welke plant is dit, staat in tuin in Olst
Welke "sluipwesp" zit in mijn tuin, bij het zitje is ie op zoek in gaatjes van een oud stuk hout tot ook in de houten meubels worden onderzocht.Gasteruption assectator deze naam heb ik gevonden maar verder kom ik niet.vr. groet Marijke
Op diverse plaatsen in de tuin groeit een glimmende bodembedekker. Ik vind hem leuk en mooi, maar hij laat zich overwoekeren door andere planten, dus ik kom hem per ongeluk tegen om hem de ruimte te geven.
Naast het pad en de vogelpaal staat een grijze plant met veel inhammen in het blad. Ik heb nog geen bloem gezien. Gaat ie wel bloeien? Hij verandert amper. Ik ben toch benieuwd wat het is. Hij misstaat niet.
In de tuin groeit dit jaar een grote plant met grote groene bladeren en in het hart komt nu een donkerpaarse bloem. Ik zie ook zaailingen even verderop.
Goedenavond Vroege Vogels,kunnen jullie mij misschien helpen met een voor mij onbekend insect? Sinds kort zien wij af en toe een insectje in onze tuin dat lijkt op een hagelslagkorrel. Ik ben al aan het zoeken geweest op internet, maar ik vind nergens een antwoord. Wel vind ik meer mensen die ernaar...
Dit insect is op 28 mei in Italië gefotografeerd, zo'n 50 km ten noorden van Rome op een camping aan de kust. Ondanks veel zoeken lukt het me niet de naam te achterhalen. Wie kan me helpen?