welke vogeltjes zijn dit
welke vogeltjes zijn dit ? ze zaten op de grond naar eten te zoeken op een industrieterrein achter gaas ,kon er vlug een foto van nemen van uit de auto, en vlogen toen weg
welke vogeltjes zijn dit ? ze zaten op de grond naar eten te zoeken op een industrieterrein achter gaas ,kon er vlug een foto van nemen van uit de auto, en vlogen toen weg
Dit insect kwam ik gisteren tegen op mij volkstuin te Haarlem. Ik had deze nog nooit gezien. Weet iemand hoe deze heet?
Dit insect kwam ik gisteren tegen op mij volkstuin te Haarlem. Ik had deze nog nooit gezien. Weet iemand hoe deze heet?
Zowel de rups als de vlinder zijn allebei giftig, dus ze zullen weinig vijanden hebben.Hoe komt het dan dat je zo weinig Sint-Jacobsvlinders ziet terwijl je meestal wel erg veel rupsen ziet op het JacobsKruiskruid?
Ik heb wel eens gehoord dat de Merel tot de eerste week van juli zingt !! Ik heb dat een aantal jaren ook waar genomen. Maar dit jaar blijft hij maar doorgaan. Kan iemand dat verklaren.
Gr.Paul
Ik vermoed dat dit een spanner is. Maar ik kan niet vinden welke precies. Wie kan me helpen?De foto is genomen in Duivelshof op 9 juli
Deze afgelopen weekend gespot in het Raamdal (water, bos heide), de eerste keer dat ik deze soort spot, maar welke is het. Gr. Jan
Bij mij in de tuin, ze vloog van af de vlijtige Liesjes naar de knot Acasia gistermorgen om 08.00 uur. Een toch wel grote nachtvlinder Zit ik goed met het rood Weeskind uit de uilenfamilie ?Groet, Piet
Zat op een tomaat in zuid Frankrijk. Het lijf ca. 4 cm lang en groen/goud van kleur. Voelsprieten 3-4 cm lang.