Vlinder of mot?
Houd de natuur mij voor het ootje of is dit echt een vlinder, satijn of donsvlinder? Blijft voor mij een groot raadsel, verleden week gespot in het Reigersbroek in het Rozendaal bij Montfort
Houd de natuur mij voor het ootje of is dit echt een vlinder, satijn of donsvlinder? Blijft voor mij een groot raadsel, verleden week gespot in het Reigersbroek in het Rozendaal bij Montfort
Wat voor vlinder of mot is dit? Gisteren gezien in de duinen van Domburg. Hij fladderde heel snel met de grote vleugels.
Wat is dit voor een vogeltje .Zag in een open bos .
Deze planten fotografeerde ik al in juni langs de oever van de Lek. Ze groeiden tussen het steenslag en de basaltkeien. Nog steeds ben ik er niet in geslaagd uit te vinden welke plant dit is, dus nu maar hier de vraag gesteld. Wanneer ik het mij goed herinner zijn de bloemen lipbloemig.
Ik kan niet vinden welk diertje dit is. Wie kan me helpen?
begin juni 2016 gefotografeerd langs het Maximakanaal in 's-Hertogenbosch.De plant stond in de buurt van veel teunisbloemen.Alles lijkt op 'n teunisbloem, maar de bloemknoppen openen zich niet.Wie kan mij vertellen, wat dit is?
Vorige week gefotografeerd in m'n tuin. Wie weet de soortnaam? Is het een wants?
Welke wesp is dit??Gistermiddag in mijn tuin gezien hij best wel groot.
Vandaag had ik een insect in de tuin die ik nog nooit gezien had. Weet iemand wat dit voor insect is?