Boom met hangende gele bloemen
Deze prachtig geel bloeiende boom stonden in Lobith aan de rand van het dorp. Iemand enig idee?
Deze prachtig geel bloeiende boom stonden in Lobith aan de rand van het dorp. Iemand enig idee?
Gisteren gespot in Utrechtse Heuvelrug, maar hier kom ik niet uit, wie het weet mag het zeggen
Welke plant staat er inmijn tuin ? het zit vol hommels soms we twintig of meer kleine paarse bloemen en een klein donkergroen blad
Welke plant staat er inmijn tuin ? het zit vol hommels soms we twintig of meer kleine paarse bloemen en een klein donkergroen blad
De 1e gele bloem bloeit nu.(Ik stelde de vraag eerder,maar komt dan op de volgende pagina te staan en misschien niet meer gezien)
Vanochtend zag ik een kleine roofvogel in de duinen bij Schoorl.
Hij/zij was wildkleurig (beige/vos kleur), klein, maatje stern, misschien iets groter en had aan de bovenkant van vleugel, een donkere baan. Dit niet aan de rand van zijn vleugel, maar van de bovenkant naar de onderkant, dwars ...
Beste,In de afbeelding zie je volgens mijn vriendin een vlinder op een Vlinderstruik Buddelia. Sommigen zeggen dat het een collibrievlinder is. Graag uw hulp bij determinatie. Foto genomen juni 2017 in Genk Limburg Belgie.Met dank, Yvonne en Karen.
Deze rups zat op de braamstruik in onze tuin. Hij is 2cm lang