Boom in tuin
In Wageningen kwam ik deze tuinboom tegen, helaas zonder label. Puntige stevige bladeren en kamperfoeliachtige bladeren. Weet iemand hier een naam bij?
In Wageningen kwam ik deze tuinboom tegen, helaas zonder label. Puntige stevige bladeren en kamperfoeliachtige bladeren. Weet iemand hier een naam bij?
Zondag langs waterkant op riet (Kampina) gevonden.Ik denk, dat het een zweefvlieg is. Heb daarvan talloze plaatjes (via link op waarneming.nl) bekeken, maar kom er niet uit.Mocht deze vraag beantwoorden te tijdrovend zijn, laat de vlieg dan maar zweven.Groet, Tjerk
Dit vlindertje heb ik afgelopen weekend in de Engbertsdijkvenen bij Vriezenveen gefotografeerd. Ik kan hem op geen vlinder app vinden. Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat ik hier gezien heb.
Ook dit insect zag ik in de Eifel. Het lijkt een beetje op een Leskia Aurea, maar is het het ook?
Deze vlieg zag ik in de Eifel. Ik denk dat het een bloemvlieg is, maar misschien weet iemand welke bloemvlieg? Het is erg moeilijk, dus ik begrijp het als je er geen naam op kunt plakken.
Deze wesp zag ik in de Eifel. Zou het een graafwesp kunnen zijn of moet ik toch in een andere hoek zoeken?
Deze nachtvlinder is niet groot en zag ik in een natuurgebied met heide. Het plantje weet ik zo niet.
Wie weet welke wants dit is? Ik heb al bij diverse sites gezocht, maar kan hem niet vinden.