Gewone otter of zeeotter?
Deze otter? stak plots over voor onze auto, kon hem nog net op de foto zetten. Locatie Mehamn Noord Noorwegen.
Deze otter? stak plots over voor onze auto, kon hem nog net op de foto zetten. Locatie Mehamn Noord Noorwegen.
En deze dan, ook iets aparts?
Een gewone eend of toch iets aparter? Gekiekt in Noord Zweden. Alvast bedankt voor het antwoord.
Weet iemand de naam van dit prachtige oranje zwammetje? Rondneuzen op internet geeft geen zekerheid....Gevonden in het duingebied Meyendel.
Ook deze in Haantjebak!
Denk aan heksenboter maar ik lees dat dat geel is....
Marjan
In Haantjebak bij Emmen stond deze mooie zwam.
Ik kan hem niet vinden op internet dus mijn vraag is: welke is dit?
Groetjes Marjan
Langs bospad, met loof en dennenbomen. Kleur licht geel en zo'n 7cm hoog. Bij het verwijderen van een ander exemplaar kwam er een gelige"stof"wolk vrij.
uw handtekening is dringend gewenst! Insecten worden verdelgd, vogels sterven uit, de gezondheid van de mens loopt gevaar. Wat iedereen eigenlijk allang wist, is nu weer eens bevestigd: GIFFEN bedreigen ons. Door economische motieven (hoge productie landbouw) werd het hoofd van dat onheil afgewend,...
Deze paddenstoel vond ik vandaag in Wijchen aan de voet van een - naar ik veronderstel- linde. Zelf denk ik aan een russulasoort, maar of dat zo is? De hoed is plm 10cm in doorsnee en is aan de omtrek gekerfd. De hoogte is ook plm 10cm.