Paddenstoel?
Weet iemand de naam van deze paddenstoel? Vanmiddag gezien in het Streekbos, op een boomstronk.Groet,Steven
Weet iemand de naam van deze paddenstoel? Vanmiddag gezien in het Streekbos, op een boomstronk.Groet,Steven
Deze vliegjes (??) zaten dicht bij elkaar op een afgebroken rietstengel in het Zandgat te Rhenen/Veenendaal. Foto gemaakt in aug. 2010. Weet iemand de naam??
Op 26 november wilde ik de twee witte kolen in het moestuindeel van mijn tuin op volkstuinpark Water-Land in Almere oogsten. Tot mijn verbazing waren de kolen tot op de stam uitgepeuzeld. Hier en daar lagen nog wat snippers alsofde kool in een keukenmachine was gesneden. Nu komen er wel eens reeën ...
Kwam nog een foto tegen die ik gemaakt heb ik Ovre Pasvik, Noorwegen. Wie kan me vertellen wat dit voor vogel is. Alvast bedankt.
Graag zou ik de naam van dit plantje weten. Het is gevonden tijdens heidewerkzaamheden in het Leudal in Midden Limburg.
We hebben aan beukenbomen in het bos vier vogelnestkastjes gehangen. Bij alle vier is het gat heel veel groter gemaakt. Netjes rond. Welk dier kan zoiets?
Bij het knotten van wilgen valt soms een blok hout in de sloot. Het valt op dat de zaagvlakken dan paars verkleuren. Het slootwater bevat veel ijzer. Is er een verklaring voor deze verkleuring?Het cultuurlandje waar we knotten is het Everland bij Nispen in westelijk Noord Brabant. Wellicht is dit va...
Gisteren op een boerderij in Friesland een uilskuiken (kerkuil?) uit het nest gevallen. Dat is toch niet normaal, een jong op 21 december, de kortste dag? Komt dit vaker voor of door het zachte weer cq klimaatsverandering?
foto gemaakt 14 juni 2017 in het Kanaalpark langs het nieuwe Maximakanaal.Welke vogel is dit?