Welk insect -
In mijn fotoarchief vond ik deze foto die ik ooit maakte van een meidoornbloem met insect. Kan iemand mij helpen in welke hoek ik moet zoeken om deze te determineren. Alvast dank
In mijn fotoarchief vond ik deze foto die ik ooit maakte van een meidoornbloem met insect. Kan iemand mij helpen in welke hoek ik moet zoeken om deze te determineren. Alvast dank
Deze larve vond ik vandaag onder een steen in mijn tuin.Hij was 1 cm lang...Geen idee wat het is. Misschien kan iemand van het Forum mij helpen,met vriendelijke groet,Henny Pen
Wat voor zwam is dit?Ik heb gezocht bij schuimzwam en trilzwam, maar dat is het niet.
Ik zou graag de naam van deze vlinder vernemen.Bij voorbaat dank.
Zou iemand mij de naam van deze sprinkhaan kunnen doorgeven?Bij voor baat dank.
Hoe heet deze plant? In november gefotografeerd. Hij is vrij algemeen, ik zie hem vaak, maar kan de naam niet vinden.Het is een flinke struik met donkergroene bladerengroet Hanneke
Deze weet ik echt niet hoor. Vorm van de hoed doet mij denken aan een een inktzwam, maar de steel is veel te dik naar mijn mening. Zou nog denken aan een parasolzwam?Op de linker foto is een zelfde exemplaar maar dan met een foutje van de natuur. Afwijking/vergroeiing?
Hoe kan er mos op een lieveheersbeestje terecht komen?Ondanks die aangroei was het diertje wel levend(ig).Het beestje liep in Leiderdorp in de Molenaarstraat over de vensterbank bij mijn dochter in oktober.
Denk aan een wat ouder exemplaar van een krulzoom, zou dat kunnen?