Forum

Nieuwste vragen

Waterminnende plant

Het is mij opgevallen dat er sinds enige tijd aan de broekvelden plas te Reeuwijk aan de rand bij het strandje ter hoogte van het surfclub gebouw planten staan die ik daarvoor nooit eerder heb gezien en ik loop daar dagelijks. Het lijkt alsof ze geplant zijn sommige staan in het water andere ne...

Eitjes

26 juni zag ik deze eitjes op de distel zag een citroenvlinder vliegen maar die is het niet geweest haar eitjes zijn anders.Het is aan de rand van een bos(je) en verderop is heide van wie kunnen deze eitjes zijn?vr. groet Marijke

Specht met onregelmatig, langzame roffel

Wij wonen in Zuidhorn (ten westen van Groningen) en we hebben gedurende drie dagen in de ochtend een heel speciale roffel van een specht gehoord: De roffel was heel onregelmatig en ook vrij langzaam.We vragen ons nu af van welke soort specht dit geluid kan zijn.

Mycena?

Helaas is dit de enigste foto. Denk je dat je een reserve batterij mee hebt en dan jammerrrrrr. Aan het einde van de wandeling zag ik deze op een met mos begroeide stronk van een dennenboom zitten. Waren hooguit een cm of 5 groot en bruin met een iets wat paarsige gloed. (zal niet meevallen denk ik!...

Vogels

Hoe gaat dat in zijn werk met foto's die je zelf hebt getrokken voor op Instagram account van vroege vogels te krijgen

Vogels

Hoe gaat dat in zijn werk met foto's die je zelf hebt getrokken voor op pagina van vroege vogels

Inloggen,

Sinds vandaag ben ik steeds als ik na een poosje weer even naar het forum terug ga uitgelogd, terwijl ik altijd permanent ingelogd sta. Als ik dan weer in wil loggen staan mijn inloggegevens keurig ingevuld en als ik op "inloggen" klik ben ik weer ingelogd. Wel is steeds het X bij "onthoud mijn...