Is dit een soort specht?
Ik zag deze vogel hoog in de boom bij ons huis. Ik zitten spechten in de buurt (grote bonte, groene), maar deze kan ik niet terugvinden.
Ik zag deze vogel hoog in de boom bij ons huis. Ik zitten spechten in de buurt (grote bonte, groene), maar deze kan ik niet terugvinden.
Wij hebben een ravage in de tuin.Een grote den is compleet met wortel en al omgewaaid inclusief andere struiken.Nu is de hoek een groot gat! Zo zonde,het was een mooie boshoek.We gaan straks aan de slag en kijken wat we kunnen doen!
Welke roofvogel is dit?2 weken geleden bij Duiven in de weilanden.foto's helaas niet scherp. Witte plek boven de staart andere foto
Welke roofvogel is dit?2 weken geleden bij Duiven in de weilanden.foto's helaas niet scherp. Witte plek boven de staart.andere foto
inge giebel foto haringvlietsluizen storm, wil graag compliment maken over haar fotos
Welke rups is dit? Kan deze rups niet in mijn vlinderboek vinden.
Determinatie - Frater of barmsijs ? Paulinapolder - 14/1/2018 - dijk Westerschelde - ( Gele bek + purper kleurtje op kopje.
Tijdens een duik in het Galderse Meer bij Breda twee weken geleden deze spinsels en larven gezien. Watertemperatuur 5 graden. Diepte 7-10 meter. Ik dacht aan libelle larven, maar het lijkt me nogal diep en ik lees nergens dat ze dergelijke spinsels maken. Verder is er nauwelijks onderwaterleven in d...
Hoe kan ik mijn account opheffen of profiel verwijderen?