Welke kogelzwam is dit?
Het lijken net kleine bramen. Welke soort kogelzwam is dit? Gevonden op 12 februari. Gr. Anke
Het lijken net kleine bramen. Welke soort kogelzwam is dit? Gevonden op 12 februari. Gr. Anke
Gaat het bij de schimmel op deze foto om de mycenaparasiet ?
Met vriendelijke groet,
Constant van Bommel
Deze vogel zat vanmorgen bij de vijver te drinken.Hij had ongeveer de grootte van een volwassen merel.
Moet ik ervan uitgaan dat een een voorbijganger de mol vond en dit gedaan heeft of zijn er hier b.v. vogels die dit doen!Gezien aan de rand van de Meeslouwerplas onder Leiden.
Weet iemand welke zwam dit is, hij zit op loofhout en ik heb hem gevonden op 24 februari en is prachtig roze van kleur? Gr. Anke
Weet iemand misschien wat er op deze roestbruine kogelzwam zit? Gevonden op 24 februari in gemengd bos. Het vroor nog. Gr. Anke
Hallo,Vandaag in onze achtertuin, roofvogel peuzelt mus.Maar welke roofvogel is het?groet,Marja
Versrpeid in de tuin staan enkele paarse helleborussen. Is dit de juiste naam of heeft ie nog een toevoeging of bijnaam?
ik heb een grote leuke groep witte helleborussen. Tenminste, ik vermoed dat ze zo heten. Omdat ik wil weten hoe ik hem behandelen moet heb ik graag de juiste naam.