Welke vogel is dit?
Dit vogeltje (ongeveer ter grote van een merel) zagen wij zaterdagochtend 2 maart in Sellingen. Wat is het? Helaas is de foto onscherp.
Dit vogeltje (ongeveer ter grote van een merel) zagen wij zaterdagochtend 2 maart in Sellingen. Wat is het? Helaas is de foto onscherp.
Ik heb geen vraag maar ik vond het te leuk om niet te delen. Vanmorgen tijdens het wandelen zagen we een vogel in de top van een hele hoge conifeer zingen. We konden hem niet goed zien door de lichtval dus we filmden hem om thuis te kunnen zoeken wat het was. Na even rondgezocht te hebben bleek het ...
04-03-2018 Overvliegend richting noord-oost, Zwolle zuid, schellerparkZijn dit kraanvogels?
04-03-2018 overvliegend noord - oost, Zwolle zuid, SchellerparkWat zijn dit?
Zag gisteren vanuit bed aan de (verticale) buitenmuur een vogeltje hangen, ik dacht meteen aan een boomkruiper. Nog nooit eerder gezien in mijn tuin. Zijn er behalve boomkruipers nog andere vogeltjes van dit formaat die op z'n kop aan een muur kunnen hangen?Maria
Deze vogel zat vanmiddag bij ons in delft in de tuin, het lijkt op een kruising roodborstje/koolmees maar wellicht is hier iemand die het echt weet.
Vandaag tijdens het schaatsen en de rit er naartoe zag ik vijf keer een snapachtige voorbij vliegen en vrij snel weer het gras/riet in duiken. Weet iemand welke dat waarschijnlijk geweest is? Bij earnewoude 4x en 1x bij ureterp ad feart.bokje, watersnip of...?helaas geen foto....
Wie weet welke vogel dit is? Leeft in kleine groep, gesignaleerd aan de kust (Zeeland) en heeft een andere snavel dan een kneu of barmsijs.
Is dit de bruinesuikerzwam? Gevonden op 24 februari in gemengd bos in Overijssel. Gr. Anke