Soort?
Ik had het met iemand over vogels en deze soort kwam nou in me op maar ik ben de naam helaas vergeten. Weet iemand 'm toevallig? De naam had iets te maken met het feit dat de vlek op de borst leek alsof het beest was gestoken.
Ik had het met iemand over vogels en deze soort kwam nou in me op maar ik ben de naam helaas vergeten. Weet iemand 'm toevallig? De naam had iets te maken met het feit dat de vlek op de borst leek alsof het beest was gestoken.
Mijn geënte sierboomple bloeit weer prachtig.
Achter in mijn tuin staat deze struik in bloei. Hij ziet er erg miezerig uit.
Alle aandacht voor het wild in de Oostvaardersplassen maar over het lijden op de Veluwe wordt niets gemeld. Hier aan de Oost-Veluwezoom sterven de zwijnen "bij bosjes". Voornamelijk de biggen van het vorig jaar leggen het loodje als gevolg van verhongering. Er waren geen eikels en beukennoten in de ...
Ik ben geattendeerd dat mijn blauwborst foto (zie bijlage) in een nieuwsbrief is verschenen van vroege vogels. Kan iemand me helpen aan deze nieuwsbrief en deze aan me mailen op tbissels@live.nl ?Ik heb me gisteren pas aangemeld voor de nieuwsbrief en kan hem dus niet zien????. Mijn foto is al meer ...
Gezien in Marokko, Marrakech stad in een park.Kraaiachtig??
Hallo,op het dak van het huis van mijn buurman zag ik een vijftiental blauw oplichtende plekjes. In eerste instantie dacht ik aan lichtreflectie van een licht in de omgeving. Dat bleek echter niet het geval te zijn. Ze waren zelfs zo helder dat je ze van 50 meter afstand al kon zien. Op daken in de ...
Deze zat twee dagen terug op ons huis in Dordrecht.Ik vermoed dat het een Gevlekt blaaskaakje Myopa tesselatipennis is. Klopt dat?...
Welk dier is dit ? Foto vandaag genomen oostkant Apeldoorn landgoed Woudhuis om 19.30 uur.