Welke zangvogel
Ik heb een.geluidsfragment van zang, maar ik weet niet van welke vogel. In bos in Otterlo. Zingt heel hard en heel lang. Waar kan ik dat uploaden? Hier alleen jpg of png
Ik heb een.geluidsfragment van zang, maar ik weet niet van welke vogel. In bos in Otterlo. Zingt heel hard en heel lang. Waar kan ik dat uploaden? Hier alleen jpg of png
Hij zat bij mijn oom en tante op de schoorsteen en was voornemens te nestelen.
Goedemiddag, Tussen het gewone vogelmelk kwam ik ook deze plant tegen. Zal wel aangeplant zijn, maar ik kom er niet achter wat de naam is. Familie: Asparagaceae? Wie heeft enig idee. Graag.Groet Hans Smit
Ik heb een bodembedekker ergens onder de struiken . Of is het onkruid en ga ik het verwijderen? Graag advies.
Op de Nieuwe Noorder in Amsterdam zag ik op 15-04-2018 een beetje verfomfaaide, op het oog heel bejaarde, Zwarte reiger. Of zie ik dat verkeerd?
Hoi , ik zoek die info over goede bijenhotels zoals in de uitzending van 1april (?) verschaft. Maar kan het nergens terug vinden, en ook de beloofde foto’s niet.
Fragment teruggeluisterd, hoor ik dat Natuurmonumenten ok is, en een van Intratuin maar waar komt die derde vandaan en wat kost...
16 april zag ik meerdere van deze zandpakketjes hangen wie maakt die??Hangt aan Pijpenstrootje op de heide.BVD vr. groet Marijke
16 april zag ik deze prachtige grote vlieger heerlijk smullen van het stuifmeel van de wilgen katjes in de omgeving van heide.Welke is dit? BVD vr. groet Marijke
Goedemiddag,Kunt u mij vertellen welke vogels dit zijn?GroetenWillem de Boer