voorjaarshooiwagen ?
Op fluitekruid aangetroffen. Het lijkt me een hooiwagen te zijn, maar of het een voorjaarshooiwagen is ?In ieder geval weer genoten van alle verschillende insecten die je buiten tegen kunt komen.Tjerk
Op fluitekruid aangetroffen. Het lijkt me een hooiwagen te zijn, maar of het een voorjaarshooiwagen is ?In ieder geval weer genoten van alle verschillende insecten die je buiten tegen kunt komen.Tjerk
Ook aangetroffen op fluitekruid. Geen idee wat het is.
Eveneens aangetroffen op fluitekruid (of moet dat nu fluitenkruid zijn)?Een mij onbekend insect. Prachtig om te zien (vind ik).
Op zoek naar wantsen kom je ook andere insecten tegen. Aangetroffen op fluitekruid. Zou het de kool-langpootmug kunnen zijn ?
Deze vogel kwam bij mij in de tuin even een Turkse tortel oppeuzelen Is dit een valk ?
Weet u welke naam deze insekt heeft? Zie bijgevoegde foto.Alvast dank!
ca 8mm Loetbos
Aardig wat van deze piepkleine motjes gezien(nog geen cm), nu nog op naam brengen, wie kan me helpen Loetbos Krimpenerwaardmeteen nog andere mot erbij gedaan, die ik ook niet weet
Weet iemand wat voor soort 'kever' dit is?Gevonden in mijn huis. Ik vraag me af of hij eventueel schadelijk kan zijn.Alvast bedankt!