wat voor Mug is dit??
Mijn Dochter heeft last van zeer grote muggen deze zijn groter dan de gewone muggen. Wie weet wat het voor soort is en kan je hier wat tegen doen?
Mijn Dochter heeft last van zeer grote muggen deze zijn groter dan de gewone muggen. Wie weet wat het voor soort is en kan je hier wat tegen doen?
Ik zag deze eend gisteren in singel achter huis en vond het wel een juweeltje. Lijkt op een cayugaeend (cultuurvorm van wilde eend) maar die hebben geen gele snavel!? Als het een zgn soepeend is, vind ik het super gelukt als wilde met tamme eenden kruisen!
Op de Bussumserheide bloeit veel brem. Normaal geel, maar er was één struik met geel/rode bloemen. Wat is de naam van deze brem en hoe zou die hier komen.
Ik zie deze struiken nu overal lans de weg bloeien, ben benieuwd welke soort het is.
Vanmiddag aangetroffen op uitgebloeide paardenbloem. Een prachtig gezicht trouwens! Maar een naam voor deze kevertjes heb ik niet zo gauw.
Ik vermoed de nimf van een wants, maar welke wants?
Zou dit de gevlekte langsprietmot kunnen zijn?
Zie bijgaande foto. Welke Libelle is dit?
Vanmiddag aangetroffen op grote brandnetel. Lijkt mij een oorworm, maar verder dan dat kom ik (nog) niet.