Vogels
EVen een vraagje, is dit de Kleine Karakiet?GroetenWillem de Boer
EVen een vraagje, is dit de Kleine Karakiet?GroetenWillem de Boer
Beste VV,Zorg nou verdorie een keer dat je systeem fatsoenlijk werkt #$%%@@#Niet alleen is het irritant om telkens opnieuw in te moeten loggen als ik een antwoord wil geven, maar net werd ik midden in een lang antwoord met het nodige uitgezoek om links toe te voegen etc. even opgebeld door iemand (w...
Over de schutting heb ik een logé van de buren gekregen. Het lijkt me een soort roos, hoewel hij geen stekels heeft. De bijen mogen hem wel.
Gezien in maart op de ramen
In het moerasje bij de vijver zijn deze pluimbloemetjes verschenen. Erg leuk. Is het duizendknoop? die van vorig jaar waren veel roder en hadden m.i. ook een ander blad. Overigens nog bedankt voor de andere antwoorden. Ik ben er erg blij mee.
Betere foto van deze plant in De Slufter
We zagen deze bloempjes op 20 april dit jaar in De Slufter om 9.45 uur. We kunnen dit zoutminnende plantje niet vinden.
Zou dit een wollige kortvleugelmot kunnen zijn? Maar kan het blauw in de vleugels niet rijmen....
Deze snuitkever waargenomen op 22 mei in onze tuin in Dordrecht.Ik zie geen ribbels, lengtestrepen of andere duidelijke herkenning. Is het mogelijk een jong exemplaar van een Distelgalsnuitkever?...