Forum

Nieuwste vragen

Inloggesukkel en nu weer een lang antwoord kwijt

Beste VV,Zorg nou verdorie een keer dat je systeem fatsoenlijk werkt #$%%@@#Niet alleen is het irritant om telkens opnieuw in te moeten loggen als ik een antwoord wil geven, maar net werd ik midden in een lang antwoord met het nodige uitgezoek om links toe te voegen etc. even opgebeld door iemand (w...

hang roos ?

Over de schutting heb ik een logé van de buren gekregen. Het lijkt me een soort roos, hoewel hij geen stekels heeft. De bijen mogen hem wel.

moerasplant

In het moerasje bij de vijver zijn deze pluimbloemetjes verschenen. Erg leuk. Is het duizendknoop? die van vorig jaar waren veel roder en hadden m.i. ook een ander blad. Overigens nog bedankt voor de andere antwoorden. Ik ben er erg blij mee.

Welke snuitkever?

Deze snuitkever waargenomen op 22 mei in onze tuin in Dordrecht.Ik zie geen ribbels, lengtestrepen of andere duidelijke herkenning. Is het mogelijk een jong exemplaar van een Distelgalsnuitkever?...

Bonte specht eet koolmezen jong

Vandaag plukte een bonte specht een kleine nog niet volwassen koolmees uit onze nestkast. Was toevallig buiten waardoor de specht schrok en het kleintje liet vallen. Terug gezet in de nestkast. Eten spechten jonge vogels? Heeft het kleintje koolmeesje nog overlevingskansen als ik heb aangeraakt?Hoor...