Paginavullende foto's.???????
Waarom komen de ingezonden foto's allemaal pagina-vullend op het scherm?
E.e.a ontregeld binnen het redactiegebeuren?
Graag alles weer normaal laten functioneren a.u.b.
E.e.a ontregeld binnen het redactiegebeuren?
Graag alles weer normaal laten functioneren a.u.b.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (7)
Hoop dat dit vervelend problemen snel opgelost wordt. Heb inmiddels een mail naar de redactie gestuurd.
Leerzaam !
Toch nog maar een keer ingelogd, want dit:
> Je activiteiten op internet worden dan niet identificeerbaar gevolgd.
is natuurlijk absolute kolder.
Zodra er iets, al is het maar icoontje, vanaf een andere site wordt ingebed kan die site jou weer een beetje meer tracken. Sites als facebook, twitter en you-tube verzamelen zo godsgruwelijk veel info die gekoppeld is aan jouw IP-adres of andere eigenaardigheden zoals je gebruikte besturingssysteem en browserinstellingen etc etc dat het echt niet meer nodig is om daar ingelogd te zijn voordat ze je kunnen identificeren.
VroegeVogels/bnnvara vindt dat kennelijk allemaal prima en werkt er actief aan mee. Sterker nog, ze doen zelf ook aan tracking en proberen jou ook te identificeren als je hier niet ingelogd bent. Ook op deze pagina met antwoorden in het forum wordt bijvoorbeeld een script ingebed van gigya.com.
En wat voor service levert gigya.com met dat script:
The Leader in Customer Identity Management
700 leading companies trust Gigya to turn unknown online visitors into known, loyal customers, with the industry’s number one customer identity management platform.
Dus nou niet gaan lopen doen alsof jullie neus bloedt, jullie voeren actief beleid op het (laten) tracken van alle bezoekers door zoveel mogelijk sites. De cookies zijn daar slechts een klein onderdeel van.
Als ik hier deelneem, wil ik graag hier deelnemen en niet ongevraagd 27 andere sites door m'n strot geduwd krijgen.
Het is te gek voor woorden dat ik aanvankelijk alleen via een login bij facesbook of andere onzin hier überhaupt kon reageren onder nieuwsberichten en juist met de eigen vroegevoegels-login niet (nu gefixd), maar nu maken jullie het dus prompt weer onmogelijk om überhaupt ingelogd te zijn zonder me uit te leveren aan al die klojo's. Ik geloof er onderhand niks meer van dat dit "per ongeluk slecht geprogrammeerd" is. Dat is gewoon beleid. En geen goed beleid dus wat mij betreft.
IK geloof meteen dat VV zelf hierover weinig in de pap te brokkelen heeft bij de bnnvara/npo goeroes die dat allemaal "beslissen", maar je moet het ook niet gaan goedpraten.
Groets, Arp
Ook dit probleem wordt veroorzaakt door de nieuwe cookie-instelling. We raden aan om cookies van je internetbrowser te verwijderen en naar de Vroege Vogels website, de cookiewall verschijnt, accepteer in ieder geval de ‘Social Media koppelingen’ (of pas hier de cookie-instellingen aan): Als je dit niet doet kan je namelijk niet meer inloggen en media players zoals Youtube spelen niet af. Ook als je zelf geen sociale media hebt, is dit het geval. Je activiteiten op internet worden dan niet identificeerbaar gevolgd.
Ik gebruik safari op ipad en zag ze vanmorgen ook groot komen, toen ik de tweede blz koos, waren ze weer klein, Jeanet, fijn weekend.
Hoop dat er snel een oplossing komt.
Dank voor de reactie.
Vr.gr.
Hoi annaben,
Wij zien het probleem in Microsoft Edge. Gebruik jij deze browser ook?
Het probleem is doorgegeven aan onze programmeurs.
Vriendelijke groeten,
Webredactie Vroege Vogels