Welk steltlopertje
De vogel die op de foto staat heb ik vanmiddag gefotografeerd in een grote ondiepe plas.wie kan me de soortnaam vertellen?
De vogel die op de foto staat heb ik vanmiddag gefotografeerd in een grote ondiepe plas.wie kan me de soortnaam vertellen?
Genomen op 9 Juni in het Raamdal, kan hem/haar niet gevonden krijgen. Gr. Jan
Deze pop zag ik hangen aan een plant, volgens mij een brandnetel, ik heb geen idee welke vlinder dit wordt, wil het wel graag weten
Volgens de Merlin app is het een parelduiker, klopt dat? Alvast bedankt!
Is dit de gewone agrimonie. Gefotografeerd op een bijenlint in Tilburg
dit vlindertje zat op een blad bij de vijver.ik dacht dat het een zandoogje was.maar als ik goed naar zijn vleugels kijk is hij toch anders getekend.wat is het dan wel voor vlinder?
Goedendag beste Vroege vogels ,Met veel plezier kijken we al jarenlang jullie programma en dat van vergelijkbare programma 's ( NGC wild,Snakes in the City,Helden vd Natuur,Dodelijke 60,Buitengewoon etc.)Er rest mij na ruim 20 jaar uiterst actief te zijn als vrijwillig ,inventarisatie en ecologisch ...
Deze kleine dikbuik zat 27 juni bij ons in de tuin in Dordrecht. Gezcht maar niet gevonden. (Het)kent iemand deze? Gr.Dirk
Spinnen produceren spinsel of spinrag, maar ik heb nog nooit een druppel hiervan gezien.Is hier iets meer over bekend over het hoe, wat of waarom. Overproductie?Gr.Dirk Slijkhuis