Inloggen uitloggen etc etc
Waarom, werkt de vernieuwde site zo dramatisch, telkens eerst uitloggen dan weer inloggen, na een paar minuten moet je weer in en uitloggen.
Waarom, werkt de vernieuwde site zo dramatisch, telkens eerst uitloggen dan weer inloggen, na een paar minuten moet je weer in en uitloggen.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (13)
De site werkt nu zo dat na afsluiten van de browser of na een aantal uur je automatisch wordt uitgelogd. Dit ivm de privacy. We mogen bezoekers niet meer ingelogd laten. Je hebt wel de mogelijkheid om de gegevens te bewaren zodat als je weer moet inloggen deze wel zo zijn op te halen.
Wat niet goed werkt is ingelogd blijven op de site. Ik ervaar dat ik te snel weer wordt uitgelogd, soms binnen een uur. Dat zou niet moeten. En daarnaast lijkt het in de bovenbalk dat je ingelogd bent maar als je dan iets wilt toevoegen moet je alsnog een keer inloggen. We gaan er achteraan om dit te laten oplossen.
Vriendelijke groet,
Webredactie Vroege Vogels
1e is dat ik geschreven had dat het juist met de foto goed gegaan is.Nl.als ik een foto rechtopstaand plaats,die dan ook zo geplaatst is, terwijl de foto er voorheen dan dwars opstond.Dus dat probleem zou opgelost zijn.
En hoor net van mijn man dat ik op m'n telefoon chrome gebruik en moet ook steeds inloggen.Hij vult wel automatisch de gegevens in,maar onthoudt ze niet.
Michelle.Even een foto plaatsen
Het probleem van in- en uitgelogd raken, had opgelost moeten zijn maar we krijgen meer klachten van bezoekers. Ik begreep van de programmeurs dat als je Explorer of Microsoft Edge gebruikt je nog uitgelogd raakt. Als redacteur ervaar ik dit ook maar dan in Safari. Welke browsers gebruiken jullie?
@chelle, Kunt u de foto waarbij dit gebeurt naar ons sturen: vroegvogels.online(at)bnnvara.nl. Dan kunnen we kijken waarom de foto niet goed geplaatst wordt. Het kan zijn dat u eerst in een fotobewerkingsprogramma de instellingen namelijk goed moet opslaan. Vriendelijke groet, webredactie Vroege Vogels
@Sjoerd, we hebben al gemaild dat er problemen zijn rondom het mailadressen met een hotmailaccount. Kan zijn dat u onze mailtjes ook niet heeft ontvangen. We zien dat meer mensen dan geen bevestigingsmailtje binnen krijgen. Er is een oplossing gevonden en er wordt nu aangewerkt om die door te voeren. Het is een te technisch verhaal om uit te leggen waarom het mis gaat en niet in een keer opgelost kan worden. Vriendelijke groet, webredactie Vroege Vogels
Hier het probleem van het niet krijgen van de nieuwsbrieven of zo nu en dan een. Ben al weken aan het mailen en het probleem word alleen maar erger.
Heb al geprobeerd met een ander mailaccount maar ook zo geen resultaat , er zou een link moeten komen om te activeren deze komt dus niet.
Een nieuwe gebruiker kan zo nooit een nieuwsbrief of zo ontvangen .
Er is wel één verbetering,nl.Had vanmorgen een foto verticaal geplaatst.Voorheen kwam de foto er dan dwars op, maar gelukkig nu niet meer.
Michelle
Helaas...te vroeg gejuicht.
Ik hoefde sinds lange tijd vanmorgen niet opnieuw in te loggen! wat een verbetering! hopelijk is het nu opgelost.