vlieg onbekend
Vanmiddag op grote brandnetel aangetroffen in Reeuwijkse Hout bij een plassengebied. Veel brandnetel, braam, wilgenroosje. Opvallend zijn de rode ogen.
Vanmiddag op grote brandnetel aangetroffen in Reeuwijkse Hout bij een plassengebied. Veel brandnetel, braam, wilgenroosje. Opvallend zijn de rode ogen.
Gefotografeerd bij de vennen (bos) in Oisterwijk.
Gefotografeerd bij de vennen (bos) in Oisterwijk N-BrWelke vlinder is dit? Gezocht op internet maar ik kon het niet vinden
Gefotografeerd bij de vennen (bos) in Oisterwijk N-BrIs dit een blauwe breedscheenjuffer (ze lijken nogal op elkaar de blauwe juffers)
Gefotografeerd bij de vennen (bos) Oisterwijk N-Br.is dit een bosbeekjuffer
Langs de sloot in het riet druk zijn jong asn het voeren
aan de rand van de border bloeien momenteel leuke gele bloemetjes. De bladeren zijn dik en vet en mooi groen. Ik ben benieuwd wat het is. Ik zie hem niet bij de bloemetjes ,die ik opgevraagd heb de laatste 2 jaar. De paarse camelia , die jullie wisten bloeit allemachtig mooi. groeten van Lida...
Heb twee filmpjes waarbij een spin gevangen is en wordt weggesleept door een sluipwesp of spinnendoder. Mijn biologiecollega’s vonden het iets voor vroege vogels. Hoe kan ik de filmpjes naar jullie sturen? Dan kunnen jullie zelf kiezen, knippen of een beeld als foto gebruiken.
Welke vogel is dit?
Gisteren gezien nabij Zadar (Kroatië)
Maat: iets groter dan mus