Distel? Zwanen22 Geplaatst op 19-07-2018 om 12:01 Deel op Facebook Deel op Twitter Welke bloem/plant is dit? De bloem is wit en is wle 2m hoog?
rijswijk Geplaatst op 19-07-2018 om 12:11 Lees ik nu 2 meter hoog??? Dan neem ik de Blauwe knoop terug!Minke.
jeanette Geplaatst op 19-07-2018 om 12:11 De Blauwe knoop bloeit nog niet Minke, en wordt ook niet zo hoog. Maar met een dergelijke foto en gebrek aan informatie, kom je inderdaad niet ver....
jeanette Geplaatst op 19-07-2018 om 12:09 Voor dat ik je vraag ga beantwoorden het verzoek om altijd een foto van de hele plant en zeker ook van het blad te maken en hier bij te plaatsen.Verder graag zoveel mogelijk info over het biotoop; wil je een goed antwoord krijgen dan is dat echt nodig.Moet nu dus gokken; misschien Kleine kaardebol - Dipsacus pilosus?
rijswijk Geplaatst op 19-07-2018 om 12:08 Voor determinatie niet de meest handige vorm van fotograferen.........Mogelijk is dit de Blauwe knoop.Groet, Minke.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (5)
Lees ik nu 2 meter hoog??? Dan neem ik de Blauwe knoop terug!
Minke.
De Blauwe knoop bloeit nog niet Minke, en wordt ook niet zo hoog. Maar met een dergelijke foto en gebrek aan informatie, kom je inderdaad niet ver....
NB: = Succisa pratensis.
Voor dat ik je vraag ga beantwoorden het verzoek om altijd een foto van de hele plant en zeker ook van het blad te maken en hier bij te plaatsen.
Verder graag zoveel mogelijk info over het biotoop; wil je een goed antwoord krijgen dan is dat echt nodig.
Moet nu dus gokken; misschien Kleine kaardebol - Dipsacus pilosus?
Voor determinatie niet de meest handige vorm van fotograferen.........
Mogelijk is dit de Blauwe knoop.
Groet, Minke.