Insect
Weet iemand wat voor insect dit is. Ongeveer2 cm, harige poten, gelig achter de kop.
Weet iemand wat voor insect dit is. Ongeveer2 cm, harige poten, gelig achter de kop.
Harderwijk, vandaag 10.00 uur in rietkraag.Volgens mij is dit Kleine Karekiet. Correct?
Om fruitvliegjes te verjagen heb ik een bakje azijn neergezet. Een dag later zie ik aan de buitenkant van het bakje plukken wit spul. Wat is dit?
Deze voor mij onbekende vlieg bezocht ons bloeiende koninginnen kruid.
Dit insect/ deze larve zwemt in mijn kleine tuinvijver. Het lijkt op een soort huls waar een larve in zit. Wie weet wat dit is?
welk insect is dit? zat gisteren in mijn voortuintje?
welk vogeltje is dit ? een tjiftjaf of een fitis dacht ik kwam in mijn tuin badderen
Onze kersenboom ligt ieder jaar onder vuur van grote vluchten spreeuwen - en dat gaat door tot de laatste kersen verdwenen zijn. Niet dit jaar - nog geen enkele spreeuw gezien en ook geen andere aanvallers. Waar zijn de spreeuwen anno 2018?Locatie Zutphen - Leesten
Beste allemaal.Ik onze stadstuin zijn eksters en kauwen. En dus ook de jongen daarvan. In mijn lijsterbes zat een jonge ekster vlak onder een kauw op een tak te blèren om voedsel. De ekster (redelijk groot al en inmiddels zelfstandig) klapperde met zijn vleugels en de kauw deed net alsof hij wel wi...