Grasachtige
Hoe heet dit gras?
30 juni
Tegen een schutting.
Hoe heet dit gras?
30 juni
Tegen een schutting.
Waarom gaan kleine visjes in een meer op hun rug liggen? Ze zijn niet ziek en zwemmen verder goed... ze zwemmen in een school en dan draaien ze ineens op hun rug, blijven zo een paar seconden liggen en draaien weer terug!
Foto afgelopen donderdag genomen aan de oever van een ven.
Bij de vijver naast de astilbe bloeit nu een soort kattenstaart, maar ik twijfel nog.
tussen een witte plant , die ik ook niet ken, bloeit een mooi wit bloemetje met blaadjes die gepunt en gekarteld zijn. Het plantje krijgt vrij veel zon.
Ik zag dit aan de dakrand hangen bij mijn schoonfamilie in Canada. Ik zie er geen insecten ingaan of uitkomen, maar wellicht is het in onbruik geraakt.Wat is het?
Welke plant is dit?
29 juni
Bleiswijk,
Plaats: in steegje
...zoals een koolzaadveld, maar wat mag dit zijn?ik hoop dat de drie foto’s in de collage duidelijk genoeg zijn.weet iemand van jullie wat dit is. Ik kan eventueel een foto groot bijsluiten.Het is een veld bij Werkhoven, vandaag gefotografeerd.dank voor het meedenken, Jeanet...
Beste mensen,Wie kan er antwoord geven op mijn vraag: Duiven zijn mijn seringenboom aan het kaal plukken. Naar mijn weten eet een duif geen blaadjes, dus waarom dit gedrag? Ik hoop van jullie te horen/lezen.