Welke vlinder is dit ?
Welke vlinder is dit, hij/zij vloog in de vroege avonduren, na foto weer verder laten fladderen.
Welke vlinder is dit, hij/zij vloog in de vroege avonduren, na foto weer verder laten fladderen.
Oeps, vanmorgen deze mug platgeslagen. Toen ik hem goed bekeek, vond ik het wel een bijzondere mug. Weet iemand wat voor soort mug dit is? En steekt deze mug?Enschede, 22-07-2018
Deze prachtige, volgens mij, nachtvlinder vloog over mijn hoofd richting een rieten dak waar ik enkele foto's kon maken. Nog nooit gezien, dus mijn vraag wat is het voor een vlinder?
Een oude houtige struik naast mijn Japanse cornoelje ( die naam weet ik nu, dankzij het forum) krijgt een soort bloemen, die er uit zien alsof het spirea gaat worden of zoiets. Hij is me vorig jaar niet opgevallen, maar toen hield ik me bezig met de planten.
In mijn nieuwe insectenperkje trof ik een vogel aan die ik niet ken. Hij at het zaad uit de lobben. Een gestreepte of huis gors of ortholaan wellicht, maar welke dan? Wie heeft het goede idee?
Ik krijg geen duidelijke foto.Welke rups is dit?
Bedankt Michelle
Gefotografeerd in een berm in Tilburg
Hallo,ik ben op vakantie geweest en heb deze rups gefotografeerd. Ik kom er alleen niet achter welke rups dit is...Gebied: Hohe Tauern, Oostenrijk. Begin juli, rond de 2000 m. hoogte
Zie dit beestje veel op distels dit moment. Wie weet wat het is?