Welke vogel is dit?
Goedemorgen,Deze sperwer gefotografeerd in Espelo.Is het een mannetje (juveniel wellicht)?
Goedemorgen,Deze sperwer gefotografeerd in Espelo.Is het een mannetje (juveniel wellicht)?
Vanavond zag ik op het perzikkruid een vreemd beest zitten. Ik vermoed dat het een Cicade is. De foto is helaas niet zo goed maar hopelijk duidelijk genoeg.Iemand enig idee?
De afgelopen week vliegen er opvallend veel ganzen over ons huis. (Wognum, N-H) Vier keer in de avond zijn dit verschillende groepen van 10 tot 30 ganzen. Heeft dit met de warmte te maken?
Veel koolwitjes zijn over het algemeen "gewoon" wit. Een enkele keer zie ik er een die knap gelig is. Zijn die gelige soms heel jonge exemplaren?
Op 29 juli zag ik deze zeer kleine kever in onze tuin in Dordrecht.Na lang zoeken vermoed ik dat het een Heidelieveheersbeestje (Chilocorus bipustulatus) is. Klopt dat?
Wat moet ik doen om in een commentaar van mij b.v. hier of een link direct aanklikbaar te krijgen?
aangetroffen op bovenrand infobordje in bloemrijke tuin (tijdens vlinderexcursie); er stond ook els en wilg; omgeving Hazerswoude
In een fotohut bij Espelo maakte ik twee weken terug deze foto.het is denk ik een juveniele vogel, maar welke?
Vorige week in natuurgebied Schammer bij Leusden deze vogel gezien.Het gaat niet om de meerkoet, die heb ik er op laten staan zodat het formaat van de vogel aan de kant beter is te zien.Welke vogel is dit?