Wie kent dit rupsje?
Wie weet welk rupsje dit is. Het was erg klein en in de maand mei gefotografeerd.Het was in Noord-Brabant en helaas weet ik niet waar het op zat>
Wie weet welk rupsje dit is. Het was erg klein en in de maand mei gefotografeerd.Het was in Noord-Brabant en helaas weet ik niet waar het op zat>
Wie weet welke blindwants dit is? Ik weet niet meer waar ik het heb gefotografeerd maar in ieder geval in Noord-Brabant. Is er eigenlijk een goed boek om wantsen te determineren? Alvast bedankt allemaal.Gr. wilma
Mijn man en ik zitten hier lekker de aflevering over de kraanvogels en de algen te kijken (11/8/2018) en dan bekruipt ons toch de vraag of het nu wel zo verstandig is om in die boom te gaan zitten (of alleszins om dat dan te laten zien). Het is perfect mogelijk om de van daaruit gemaakte beelden van...
Wat is dit voor dier? Denk een rups, maar wat voor 1? Zat opeens in onze deurpost. lijkt alsof hij een nest heeft gemaakt. Is erg klein
Mogelijk een uitje, maar welke?
Zelfde gebied. Ik kom er niet uit. Weet iemand het?
Vorige week. Rand Biesbosch, rietkraag.
Zou dit het mannetje veldhommel kunnen zijn?
Ik heb nu jonge winterkoninkjes in de tuin. Is dit niet erg laat? Zijn deze jongen nog op tijd volwassen voor de winter? Wie kan mij hierover vertellen?Ik ben er in elk geval erg blij mee en zit dagelijks tijdens mijn ontbijt buiten onophoudelijk te spieden en te genieten.