fraaie kleur paddenstoelen
er lag een dode tak op de grond met deze exemplaren ( Drenthe)
er lag een dode tak op de grond met deze exemplaren ( Drenthe)
Op een stuk hout zie ik nu al ruim ene week deze soort paddenstoel.Vaag me af hoe die heet.
in een natuurgebied in Drenthe op dood hout. Vraag me af of deze eetbaar is...
Wij vonden deze poep in onze voortuin en vroegen ons af van welk dier dit kan zijn. Er zijn een aantal verdachten:De buren hebben een poesEr lopen weleens jack russels in de buurt. Deze hebben we echter nog nooit in de voortuin gezien (wel op het voetpad wat ervoor loopt).Gisteren hebben we op 2 met...
Maar welke?Hij heeft hetzelfde blad als de bonariensis, maar de bloem is anders.Bloeit mooi en trekt ook insecten aan
Gisteren heb ik deze foto in mijn tuin gemaakt.Kan dit inderdaad de Grote Rupsendoder zijn?
Wie kan mij vertellen welke plant dit is?Ik trof deze aan langs een boerenpad.
Ik zag 2 Kolibrie vlinders in mijn tuin. Het was best moeilijk om een goede foto te maken want de ze zijn ongelofelijk snel. Mijn vraag is of het bijzonder is om deze vlinders in mijn stadstuin (Groningen) tegen te komen. Ik woon hier namelijk al ruim 30 jaar en heb deze vlinders hier nog nooit eer...
Op onze fietstocht ontdekten wij een plek met alleen maar stengels met oranje bessen eraan. Zonder blad. Nergens in die buurt meer gevonden. Op de grens van Den Haag - Monster, op 31 augustus 2018