Welke paddenstoeltjes zijn dit?
Ik zal twee foto's plaatsen, de kleintjes zijn nog in de knop, de andere foto toont een iets groter exemplaar op een steeltje. Ze groeiden aan de rand van het bos in Nunspeet op een muurtje
Ik zal twee foto's plaatsen, de kleintjes zijn nog in de knop, de andere foto toont een iets groter exemplaar op een steeltje. Ze groeiden aan de rand van het bos in Nunspeet op een muurtje
Ook in Hongarije gezien. Zou dit het aardbeienvlindertje kunnen zijn?
Ook in Hongarije gezien en ik denk een dikkopje, maar welke?Ik kon maar een foto maken, want daarna was ze weg.
Vanmiddag aangetroffen op brandnetel aan de rand van een houtsnipperpad langs sloot.
Dit vlindertje zag ik ook in Hongarije. Zou het een Klein Tijmblauwtje kunnen zijn?
Deze vlinder heb ik ook in Hongarije gefotografeerd in de maand mei.Ik denk een Bruin Dikkopje, klopt dat?
Deze vlinder zag ik in Hongarije in de maand mei. Hij kwam regelmatig op ons zitten, op handen, schoenen en jas.
Welk vogeltje zit er rechts naast de 2 kemphanen?
Deze bij? krijg ik niet op naam gebracht. De foto is niet super maar wat wel opvalt zijn de meerdere gele vlekjes. Het is geen zweefvlieg, maar wat dan wel? In juni genomen.