witte schimmel op hout
op een hunebed lag een stuk hout met kleine witte schimmel. Is hier ook een naam aan verbonden?
op een hunebed lag een stuk hout met kleine witte schimmel. Is hier ook een naam aan verbonden?
Welke invloed heeft het om de leefomgeving als je buren (rijtjeswoning) stoken op geïmpregneerd hout? Zie ook brandbrief van Meldpunt Rookoverlast aan de tweede kamer: https://rookoverlast.wordpress.com/2018/09/23/brief-meldpunt-rookoverlast-aan-de-tweede-kamer/
Gefotografeerd in eigen tuin in Tilburg.
Na het verticuteren van het gras zag ik deze gele harige 3-4cm lange rups midden in het gazon lopen.Weet iemand welke soort dit is?
Trof op de oprit dit insect aanDacht in eerste instantie aan een klein soort Kakkerlak , maar miste bij dit insect de voelhorens.Het insect is tussen 1 á 2 cm groot.Hebben jullie een idee?Bij voorbaat dant.Vr.gr.Anaben.
Vanmorgen aangetroffen op rododendron (er zaten ook veel rododendroncicades op) van het landgoed Huys te Warmond.
Ik denk dat deze foto iets duidelijker is.
wat voor kever is dit en heeft het een eierpakketje onder zijn buik. Of wordt hij opgegeten door een aparasiet
Gistermiddag maakte ik deze foto in de Krimpenerwaard. Het insect zat op een hek.