Vleermuisje
Goedemiddag,Mijn vraag is, of vleermuisjes overdag ook in nestkastjes voor koolmezen gaan slapen. Sinds 2 dagen zien wij er nl een in de schemering langs onze hoekflat scheren en...wij hebben een nestkasje hangen. Waar blijft hij?
Goedemiddag,Mijn vraag is, of vleermuisjes overdag ook in nestkastjes voor koolmezen gaan slapen. Sinds 2 dagen zien wij er nl een in de schemering langs onze hoekflat scheren en...wij hebben een nestkasje hangen. Waar blijft hij?
Boom staat in de tuin bij het kasteel in Gemert.
Naaktbloeiend.
Hopelijk duidelijk genoeg.
Hij is van de weg af genomen..
Hartelijk groet
Marjan
In het Lauwersmeer gespot
Wat zijn dit ?
Wat zijn dit? Er zitten ineens er best veel in de tuin ☹️
Ik weet dat het een kuifmees is; maar omdat dit de eerste keer is dat ik hem gezien heb, wil ik het toch even delen.Worden ze nog veel gespot?Ook in het bos in Doetinchem
Goedemorgen,Ik weet eigenlijk zeker dat het een soort boomkruiper is; maar welke?In Doetinchem in het bos op een dode beuk.
Het is niet een erg goede foto, er zwemmen heel veel van deze salamanders in onze sloot. Deze is nu ongeveer 6cm. Welke salamander kan het zijn.
Vanmiddag in de omgeving van een plas [Waddinxveen, 't Weegje] op brandnetel aangetroffen. Na twee foto's ging hij/zij er vandoor, juist toen ik probeerde de voorkant te fotograferen.Volgens mij is het een langpootmug. Kijk ik in de Trion, Nieuwe insektengids [blz. 195], dan vind ik enige gelijkeni...