REIGERS
hallo,gisteravond verzamelden zich een stuk of vijftien reigers op een grasveld vlakbij een stadsparkwaarom verkiezen ze die plek en verzamelen ze zich als groep in plaats van dat ze individueel in een nest, hoog in een boom verblijven?
hallo,gisteravond verzamelden zich een stuk of vijftien reigers op een grasveld vlakbij een stadsparkwaarom verkiezen ze die plek en verzamelen ze zich als groep in plaats van dat ze individueel in een nest, hoog in een boom verblijven?
Deze kever zat op een narcis in mijn tuin in Utrecht Leidsche Rijn. Weet iemand wat voor kever dit is?
toen ik gisteren op de hond stond te wachten ging een groot insect mijn neus voorbij(bijna dan); ik dacht aan een hoornaar maar heb hem goed bekeken toen hij op een blad weegbree zat, en later thuis in mijn veldgids gekeken; bleek een platbuik te zijn, een bruine .Wat een prachtig dier, helaas geen ...
vanmorgen gespot bij ons in het natuurpark.Bedankt alvast voor reactie
Een aantal weken zie ik in mijn omgeving (Dordrecht) deze donkere vlieg. Na lang zoeken vermoed ik dat het een Lansvlieg is (nooit van gehoord) met de naam Setisquamalonchaea fumosa. Is mijn vermoeden juist?
Deze zit al de hele middag in mijn minivijver.Hij leeft wel, maar volgens mij is er wel wat met hem aan de hand.is het een soort libel?
Dit insect zat heerlijk in de zon op de partytent.Welk insect is het?
zat in de Jaap Deenshut in het Lauwersmeer en zag dit leuke vogeltje. Ik dacht een winterkoninkje vrl...maar twijfel
zat in de Jaap Deenshut in hjet LauwersmeerIk dacht een winterkoninkje vrl...maar twijfel