Forum

Nieuwste vragen

Kent iemand deze bloem?

Ze staan in de door Piet Oudolf aangelegde tuin in het Singer Museum in Laren, het waren een van de weinig bloeiende bloemen nu.In roze, rood, geel, oranje kleuren, ze doen mij denken van droogbloemen die je vroeger nog wel eens zag.Dank je wel voor het antwoord,Jeanet

Welke wants?

Gisteren in onze tuin gespot. Voor het gemak is de opname gekanteld.Zou dit een (jonge)  Meidoornkielwants (Acanthosoma haemorrhoidale) kunnen zijn?

zwammetje?

Op een dode berkenstam in de houtwal vonden we dit zwammetje. Afmeting ong. halve cm. per bolletje - enig idee wat dat voor zwammetje dit is? Friesland 4 mei.

Iedere keer verbaas ik me weer over Dolf Janssen

Wat ik me iedere keer weer afvraag is het volgende, Waarom zit Dolf Janssen in hemelsnaam in Vroege Vogels als columnist ?Ik hoor bijna nooit iets van deze man wat maar ook in de verste verte met natuur te maken heeft !Wat ik zeer vaak hoor van deze meneer is meer ter zijner eigen glorie , waar deze...

nieuwsbrief

Beste Mensen,Is er op de site van Vroege Vogels een archief van nieuwsbrieven te vinden ? - ik bewaar ze zelf niet allemaal nml.  .. DANK.