Geel/Wit.
Is dit een Veengeeltje of Citroenvlinder.Gefotografeerd in Weerribben-Wieden.
Is dit een Veengeeltje of Citroenvlinder.Gefotografeerd in Weerribben-Wieden.
dit zit sinds enige dagen - 2 stuks - op rietstengels in mijn vijver....maar wat is het eigenlijk?
Deze blauwe aarachtige bloemetjes bloeien naast de munt.
Wie weet hoe deze plant heet? Heb er een paar staan en moet in zaaigoed gezeten hebben.Het blad is vrij klein.Zelf vind ik ze erg leuk
Bedankt alvast
wat zie ik hier nu eigenlijk in mijn rietstengels in de vijver hangen????
Deze waterjuffer in de felle zon gefotografeerd waardoor de kleuren wat fletszijn uitgevallen.Ik kom er niet uit waar ik mee te maken heb .De lichte poten, het donkerbruinige oogje geven me geen uitsluitsel.Kan het zijn dat het een net uitgeslopen exemplaar is ?Zittend op een blad van een rietstenge...
Deze larve zat een halve meter diep in de grond.
Gisteren in Driebergen, binnen de bebouwde kom, op een "wilde" roos gezien. Is de naam goed?
Weet iemand wat er aan de hand is met deze groenling hij zit namelijk scheef met zijn hoofd en vliegt ook niet weg terwijl hij wel kan vliegen. Ik heb er zo al meer in de tuin gehad.