Welke spin
Deze kleine bruine spin kom ik overal tegen in onze tuin (Dordrecht). Hij is ca 3 mm groot. Mogelijk een van de bodemjachtspinnen?
Deze kleine bruine spin kom ik overal tegen in onze tuin (Dordrecht). Hij is ca 3 mm groot. Mogelijk een van de bodemjachtspinnen?
Waargenomen op 7 mei in onze tuin in Dordrecht. Zou dit een Huisvlieg of Kamervlieg (Musca domestica) kunnen zij?Gr.Dirk...
mijn vriendin heeft deze foto gisteren gemaakt. heeft iemand enig idee wat voor een soort paddenstoel dit is??
Stond in een roggeveld in de buurt vd Regte Heide, Goirle, 20 mei
foto 2
Het lijkt zo veel op een mus maar zitten die ook in de holletjes van een grot, genomen op menorca. Foto 1
Zie vorig berichtje
Dit vogeltje gefotografeerd op Menorca, ik heb ook nog een duidelijke foto met een vooraanzicht. zie volgende foto.Heb veel vogels horen fluiten maar weet niet wie welk deuntje floot.
Al 29 jaar kijk ik uit op een flinke stadsvijver achter mijn huis. In al die jaren heb ik een paar keer een moederwilde eend met piepjonge kuikens gezien, die ik nooit meer een volgende keer terugzag. Ik heb nooit halfvolwassen wilde eenden gezien hier. Ik hield dan ook mijn hart vast toen ik een pa...