Welke wants is dit ?
Gisteren kreeg ik een prachtig veldboeket, toen ik het in een vaas zette zag ik deze wants die ik, na de foto, buiten heb gezet.Heb gezocht maar kan de naam niet vinden en hoop op een antwoord.Vriendelijke groet, Irma
Gisteren kreeg ik een prachtig veldboeket, toen ik het in een vaas zette zag ik deze wants die ik, na de foto, buiten heb gezet.Heb gezocht maar kan de naam niet vinden en hoop op een antwoord.Vriendelijke groet, Irma
Ik heb sinds een paar dagen deze rupsen op bezoek op mijn balkon op 5 hoog. Heb er denk ik een stuk of 10 gezien (en verwijderd). Heb proberen te vinden om welke rups dit gaat, aangezien ik geen rupsenexpert ben, meer vogel liefhebber, kom ik telkens uit bij de Dennenprocessierups. Ik kan geen nest ...
lahuis01 13 jul. 2020 16:46 CEST Hallo naar aanleiding van het item over gifslangen vroeg ik mij af waarom de slang zelf wel tegen het gif kan dat in de prooi is gespoten die toch meestal direct wordt opgegeten?...
Is het teveel water, te weinig water, schimmel, gebrek aan iets? Er zitten geen luizen of zo aan de onderkant van de bladeren.Wat zouden we er aan kunnen doen zodat de plant er weer gezonder uit gaat zien? Hij staat in een flinke pot sinds we hem 4 maanden geleden kochten bij Ranzijn. de verkleuring...
Hallo, Weet iemand van welke vogel deze veer afkomstig zou kunnen zijn? Gevonden in een parkje in omgeving Delft.
Ik dacht een Piramidevlinder maar anderen denken een Huismoeder, zou graag weten wat de juiste naam is.Vrgr Irma
Zou dit een geellijnsnuituil kunnen zijn . Ik heb deze 22-7-'20 op Jacobskruiskruid gefotografeerd in Ter Apel.
Altijd wel 28 huismussen in de tuin, het helejaar door en ze broeden ook nog eens onder de dakpannen maar nu zijn ze ineens verdwenen nooit eerder meegemaakt Ook koolmezen en pimpelmezen zie ik niet ra ra is daar een verklaring voor. ( bij een kennis 4 km bij mij vandaan lag wel een dood huismus in ...
Op ons land staat een (zeer vruchtbare!) perenboom, die op dit moment vol hangt. We hebben alleen geen idee wat voor soort peer dit is. Iemand een idee?