Uploaden
Helaas, geen inhoudelijke vraag over natuur. Slechts, hoe kan ik de problemen voorkomen met het uploaden van foto’s. Vele malen vraag doorgeleid maar tot op heden geen antwoord of reactie. Probleem duurt al vele weken. Help.
Helaas, geen inhoudelijke vraag over natuur. Slechts, hoe kan ik de problemen voorkomen met het uploaden van foto’s. Vele malen vraag doorgeleid maar tot op heden geen antwoord of reactie. Probleem duurt al vele weken. Help.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (1)
Beste Jos,
Ik zie in de mail dat we u wel hebben geantwoord maar waarschijnlijk kwam u daar niet veel verder mee. Klopt dat maar verder hebben we geen mail van u ontvangen.
In de mail lees ik dat u de volgende melding krijgt na het plaatsen van een foto 'pagina niet gevonden' met het plaatje van de flamingo. Een bug waarvan we de hele tijd hebben gedacht dat dat kwam omdat de foto te groot was. Nu kregen we laatst de volgende tip van een fotograaf die hetzelfde probleem had.
Het blijkt mis te gaan als je de foto een titel geeft met een speciaal teken erin zoals:
è é ë ê en alle variante daarop!
Er zijn natuurlijk nog meer tekens die niet mogen zoals % en $ maar daar geeft het systeem wel een nette melding dat het klopt.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling omdat het tekens zijn die gewoon moeten kunnen worden geplaatst. De bug is gemeld bij de programmeurs en hopelijk wordt deze snel opgelost.
Voor nu raden vanuit de webredactie de fotografen aan bij het plaatsen van een foto hier rekening mee te houden en speciale tekens te vermijden in de titel!
Hopelijk gaat het zo lukken en we zullen deze oplossing ook nog een keer naar u mailen.
Vriendelijke groet,
Webredactie Vroege Vogels