Insect.
Weet iemand de naam van deze insect is ongeveer 1,6 mm?
Weet iemand de naam van deze insect is ongeveer 1,6 mm?
Hallo allemaal
Tijdens het wandelen een foto gemaakt van deze vogel.
Sasbachwalden Duitsland
6 sept 2020
Weet iemand welk soort dit is?
Bedankt
Groeten
De afgelopen zomer heb ik in mijn woonomgeving helemaal geen zwaluwen gehoord of gezien in de lucht. Is dit landelijk zo geweest? Meestal geeft dat zo'n vertrouwd geluid in de zomer, heb ik nu gemist. Ik woon in Hoorn-nh.
Deze staan onder aan een afgezaagd stammetje, wat zou het zijn? Er lijkt een laag gelei over te liggen en sommigen zijn open.
Afgelopen weekend gezien in Udenhout. Er zijn daar alleen Tengere Pantserjuffers gemeld maar ik twijfel
Ik wil heel graag de titel van een vogelboek(atlas) achterhalen. Dan kan ik hem misschien nog kopen.Ik heb er slechts een foto van (vanaf de tv).Wie kan mij aan de titel van het boek helpen?
Vorige week in 't Weegje (Waddinxveen) op een bepaald stuk tientallen nimfen indiverse stadia van de koolschildwants gezien (vooral op brandnetel en witte dovenetel). Vandaag teruggegaan om te zien, of er al imago's te vinden waren. Jawel: een stuk of tien met gele tekening en één met witte tekeni...
Welke vlinder komt er uit deze rups
Met twee honden aan de lijn in de linkerhand. Camera in de rechterhand. En dan vlug deze vlinder vastleggen. Het is gelukt. Klopt het dat dit een 'Blauwe IJsvogelvlinder' is?https://www.vlinderstichting.nl/vlinders/overzicht-vlinders/details-vlinder/blauwe-ijsvogelvlinder...