Forum

Nieuwste vragen

Steller zee arend gespot?

Hoi allen,vanmorgen reed ik met de auto en zag ik plots een zeer grote vogel op een huis zitten. Ik heb gelijk de auto in de berm gezet en geprobeerd foto's te maken.De vogel was zeer groot, had witte schouder veren en een grote gebogen oranje/gele snavel. Zelf denk ik dat het de Steller zee arend i...

Plooivoetstuifzwam ???

Een paar dagen geleden kwam ik deze 2 grote 10 - 15 cm bollen tegen langs een paarden pad op zandgrond in een gemengd bos.Ik denk dat het Plooivoetstuifzwammen zijn, maar klopt dat wel ?Op waarneming krijg ik geen reactie, misschien heeft Dick een idee of iemand anders.Groet, Piet...

Insect

Den Ham ( ov) 12-10-2020Wat is dit voor iets? is het een insect?Het lijkt geen diertje maar meer op een pluisje.Het heeft geen pootjes.Het beweegt zich voor met z’n tong, lijkt het wel.Het kruipt tegen mijn raam op en is plm 1 cm.

Eitjes of pop van een insect?

Mijn zus vond deze eitjes met wat een beetje op wol lijkt in de ruimte onder haar raam. Er waren ook veel muizenpoepjes maar dit lijkt me meer op een eitje of pop van een insect. Wat is dit?!