Is dit een boompuist?
Onlangs troffen wij in de waterleidingduinen bij Zandvoort de afgebeelde zwammen op dood hout (niet opgelet op welke soort) aan. Pas bij het thuis bekijken van de foto's werd de sponsachtige structuur duidelijk.
Onlangs troffen wij in de waterleidingduinen bij Zandvoort de afgebeelde zwammen op dood hout (niet opgelet op welke soort) aan. Pas bij het thuis bekijken van de foto's werd de sponsachtige structuur duidelijk.
weet iemand van welk dier dit uitwerpsel is ? Ligt in de tuin vanmorgen.
tgv het boek van Valerie Trouyet kijk ik nu met meer belangstelling naar jaarrekeningen.En gisteren zag ik deze. Komt het vaak voor dat 3 stammetjes uiteindelijk 1 worden?
Op 15 oktober zag ik deze paddestoel op bedrijventerrein De Brand in Den Bosch. Hij stond op een grasveld aan de kant van het water. Ik dacht aan een kluifzwam maar kan deze niet in het roze vinden. Wat is deze paddestoel?
Weet iemand wat dit is? Gevonden in een bos op de grond met veel dennennaalden
Hoe kan de braam nu - eind - oktober weer bloeien?? Er staat ook half bloeiende appelboom in de boomgaard. Ik vind het best vreemd. Hoe is dat te verklaren?
Donderdag 22 oktober zag ik deze vogel in het bos achter ons huis. Lijkt op een merel, misschien iets groter; zwart met witte vlekken, geel tot witte snavel; zat op de grond en later op een tak van een boom. Helaas had ik alleen mijn telefoon bij me, dus de foto is niet al te scherp. Welke vogel is ...
Welke zwam is dit? Bevindt zich onder op de stronk van een denneboom.
Wat voor soort paddestoel is dit, staan er heel veel van in de berm tussen het gras.