Mol?Rat?Muis?
Heel fijn dat de kat muizen in huis vangt maar gisteren trof ik dit gastje aan, verstopt ineen hoekje...
maar wat is het? De staart is volgens mij te dik en harig voor een rat, toch? En de neus niet spits genoeg voor een mol...
Heel fijn dat de kat muizen in huis vangt maar gisteren trof ik dit gastje aan, verstopt ineen hoekje...
maar wat is het? De staart is volgens mij te dik en harig voor een rat, toch? En de neus niet spits genoeg voor een mol...
Hoe kan dit dat de bovensnavel korter is, Afgebroken ??
Beste medewerkers van vroege vogels, Enige dagen geleden is een vogel tegen mijn raam gevlogen en heeft deze afdruk achtergelaten.Kennelijk heeft hij of zij het overleefd, want ik heb in heel mijn tuin géén (gewonde) vogel kunnen vinden.Ik probeer er achter te komen welke vogel het is geweest...
Hallo, wij hebben op bepaalde plaatsen (onder de sparren, maar ook in open stukken) deze poep gevonden in de tuin. Weet iemand van welk dier dit zou kunnen zijn? Het ligt het in vele kleine hoopjes geconcentreerd op specifieke plaatsen, en enkel in droge (losse) aarde.
Hallo, ik maak me zorgen want de handband parkieten zitten heerlijk de knopjes uit de kastanjebomen in onze straat aan het opeten. Misschien krijgen de bomen geen blad meer? Vorig jaar deden ze het ook, maar nu met nog meer vogels heb ik het idee. Enig idee of dit schadelijk is, of niet. En wat kun ...
Heeft iemand een idee wat dit zijn?
In het Kruisbergse Bos bij Doetinchem. Geen idee wat het is?
Hoi, vandaag in Driebergen zagen we deze struik in het bos, geen idee?zelfs waarneming ook niet ?groet Petjoe
Deze foto maakte ik in juli 2020 in Flevoland. Met mijn insectengidsen kom ik niet verder dan een grote(gevlekte)langlijf. Sphaerphoria scripta of S interrupta. Kloppen één van beiden en wat is het verschil? Of is het nog iets heel anders?Alvast mijn dank, m vr gr wilma