Forum

Nieuwste vragen

is er een organogram van SYMBIOSE

Hallo,in de natuur werkt alles samen maar sommige dieren en planten meer dan 'gemiddeld'is er een overzicht met alle directe symbiose tussen dieren en planten?dat wordt een flink netwerk met bv de maanwolf, mieren en een advocadoplant????maar het barts ervan, boleten bij eikenbomen en de marretak d...

Bosuil?

Ik wandel s’avonds altijd met de hond naar de rand van de duinen ,onderweg omringd door bomen en bosjes, nu ligt daar al de hele winter, op de weg witte (steeds verse en op steeds de zelfde plek ) uitwerpselen van een vogel. Kunnen dit uitwerpselen zijn van een bosuil?.

Welk dier is dit?

Van mijn moeder heb ik gisteren een paar beelden van een diertje gekregen. Het dier ziet uit als een droog blad. Wie weet wat voor soort is het? De foto is op 11 april genomen in Bergamo (Lombardije, noord Italië) op een balkon in de stad. Er is geen schaal, maar het dier staat naast een hor: de ho...

Wilde Kat

Met veel belangstelling heb ik de berichten over de wilde kat gelezen en gezien. Ik stuur u hierbij 2 foto's en vraag mij af of dit mogelijk een wilde kat zou kunnen zijn? Eerst foto 1 en dan foto 2.plaats: Loonse en Drunense Duinen, Datum: 11 april 2021, kenmerken: zie foto's.FOTO 1Hartelijk dank v...