Is dit een paddestoel is dit?
Vandaag 6 mei liep ik in de Schoorlse duinen en stuitte ik op dit gouden bolletje. Het leek me bijzonder afval maar het bleek vast te zitten aan de grond. Dit moet een paddestoel zijn??
Vandaag 6 mei liep ik in de Schoorlse duinen en stuitte ik op dit gouden bolletje. Het leek me bijzonder afval maar het bleek vast te zitten aan de grond. Dit moet een paddestoel zijn??
Hoe heet dit insect?
Zou graag de naam willen weten van de vogel die deze veer in mijn tuin (in het hoge Noorden) heeft verloren.Alvast dank en vriendelijke groet,Irma
Eigenlijk geen vraag, maar een opmerking. Ik heb de reactie gelezen van Jeannet op de bollenfoto van ansbissels.Ik ben erg geschokt, ik wist niet dat het nog zo erg is!Ik weet wel dat ze hier in Noord-holland in het duin- kasgebied nog heel veel spuiten.En willen ze dat nog doorlaten gaan tot 2030?...
Ik zag deze vogel en kan het niet thuisbrengen. Vermoedelijk een duif, maar weet het niet zeker. Was zeer tam, bleef zoeken naar eten terwijl ik op nog geen meter er vandaan stond en een foto maakte.
Wat voor vogeltje is dit?
Ik dacht aan een groenpootruiter maar ben niet zeker.Dank bij voorbaat
Beste mensen van Vroege Vogels,
Laatst zagen we in het programma een vrouwtjes uil op het nest besprongen worden door het mannetje. In het nest lagen al twee eitjes. Zodoende kwamen we op de vraag: moet een vogel voor ieder ei dat zij legt paren? Of kan er na een paring ook een drieling in 3 ...
Is dit misschien de grote dansvlieg?