Is dit een bolderik?
Anjerachtig, maar verder kom ik niet, iemand van jullie misschien.In de berm, tussen de grassen, korenbloemen, klaprozen en kamille. Ook in Westbroek.dank voor het meedenken, Jeanet
Anjerachtig, maar verder kom ik niet, iemand van jullie misschien.In de berm, tussen de grassen, korenbloemen, klaprozen en kamille. Ook in Westbroek.dank voor het meedenken, Jeanet
@ Jeanette ik heb de foto er maar afgehaald van de "engelwortel", misschien dat iemand van het forum mij kan vertellen wat het is. Ik heb al op verschillende apps en internetplekken gekeken en kwam uit bij engelwortel.
Of hebben we nog meer smaken.Ik meende dit ooit gezien te hebben in de Botshol, nu gefotografeerd in Westbroek langs de slootkant.Weet iemand het, dank je wel voor het meedenken.Jeanet
Het leek op een erg grote wesp, maar twijfel. Toch wat andere kenmerken lijkt.
Hij heeft wel streepjes, maar toch niet dus.Dan maar gewoon kniptor?
Kwam deze juffer vanmorgen tegen in een kalkrijk drasgebied, waar ook honderden gevlekte orchis stonden. Foto is net niet helemaal scherp, maar helaas: geen tweede kans. Welke juffer is dit?
In mijn tuin zijn delen van een dier aangetroffen. Mijn vraag wat voor dier is dit geweest
Waar is dit de huid van,
Welke insect heeft hier in gezeten?
Tuin vogelhuisje vol met hommels denk ik, prachtig om te zien, lijkt of ze hun nest willen verdedigen zitten rondom de uitgang, haal ze zeker niet weg mijn vraag hoe ze heten.