Is dit Jacobskruiskruid?
Deze gele bloemetjes stonden in grote groepen bij elkaar in de buurt van een grote vijver in het bos.
Iemand enig idee wat het is?
Deze gele bloemetjes stonden in grote groepen bij elkaar in de buurt van een grote vijver in het bos.
Iemand enig idee wat het is?
Kleine bijensoort in de tuin. Metselbij?
Deze vogel was afgelopen winter een bezoeker van mijn achtertuin. Ik kan hem nog het beste omschrijven als een waterhoen met een donkere eendensnavel. Heeft iemand een idee?
Ik dacht dat ik de juiste naam had, maar ik zie nu ook: Voederwikke, Vergetenwikke en Smallewikke, allemaal met zo'n zelfde bloemetje.Wat is nu de juiste naam?
Welke vlinder is dit. Zat in de lichtval op 26-06-2021 Heb deze nog nooit gezien.
Deze libel op de Puy Beaumont, Dordogne, Fr kan ik niet thuis brengen
Bij een kennis die in een oud huis woont waar de voegen van het huis in slechte staat zijn en er korrelig uitzien, zitten twee grote bonte spechten regelmatig aan deze voegen te tikken. Weet iemand waarom zij dit doen?
Zie de foto - doorsnee ongeveer 3 cm
Best forum, deze langpootmug viel op door zijn grote (ongeveer 5 cm in totaal) en vooral de rode poten en borststuk. Hij zat in huis, in Hillegom (Zuid-Holland).Kan er niet de juiste naam bij vinden. Hebben jullie een idee ?!Alvast hartelijk dank, Joke