Plantje
Vandaag plantje staat in ondiep water pas aangelegd water westerbroek Groningen natuurmonumenten
Groet
Geert.
Vandaag plantje staat in ondiep water pas aangelegd water westerbroek Groningen natuurmonumenten
Groet
Geert.
Groet
Geert.
Woensdag een kevertje gezien ongeveer 3cm lang rand van fietstpad zuidlaardermeer gebied.
Groet
Geert
Wie weet wat dit voor insecten zijn? Ook gezien in het Streekbos in West-Friesland. Groetjes,Steven Kromhout
Wie weet welke hommel ik heb gefotografeerd op deze kaardebol? Gezien in het Streekbos in West-Friesland.Groetjes,Steven Kromhout
Gisteren zagen wij deze rups de weg oversteken. Gelukkig was mijn kleinzoon bij me en heeft hij het diertje voorzichtig opgeraapt en aan overkant van de weg in de berm gezet. We zouden graag weten om welke rups het gaat.Vriendelijke groet, Irma
Deze grote Libel zat op een verdorde stengel lekker te zonnen.Is dit misschien de bruine Glazenmaker of toch de Paardenbijter ?Ik kom er niet uit !Hgr. Helga
Is dit 'em of is het de Gallische ?Denk zelf aan de Franse ( m )Heb er de afgelopen dagen enkele op 2 verschillende plekkengezien in het Gooi.Deze zat in de schaduw op het blad van het Fonteingras.Hgr. Helga
Is dit een krasser ?