Forum

Nieuwste vragen

Inloggen op bnnvara

Het valt me op dat je, als je ingelogd bent op [bnnvara\vroegevogels] en je bent een tijdje niet actief je afgemeld wordt. Aanmelden kan dan alleen nog op bnnvara > je komt op het hoofdscherm. Om snel naar [vroegevogels] te kunnen typ ik dat achter de url in de browser (laptop). Is het mogelijk e...

Tips voor het beschermen van de natuur

Ik weet niet of dit de juiste plaats is voor dit topic, maar ik wil de dit toch even kwijt.Inmiddels loop ik al een tijdje rond met het idee om een bijdrage te leveren aan het "beschermen van het milieu en natuur". Ik ben niet gek die dit in zijn eentje denkt te kunnen oplossen, maar ik wil wel graa...

Capaciteit electriciteitsnet oplossen

Zojuist hoorde ik op de radio Menno praten met een ondernemer die afgestapt was van het gebruik van aardgas. Daar kwam het probleem naar voren dat ons electriciteitsnet te weinig capaciteit heeft en dat hij daardoor geen zonnepanelen meer kon aansluiten op het net, en dat dat de verduurzaming in het...

Is een omnivoor intelligenter?

De omnivoren hypothese en de vermeende relatie van deze dieren met intelligentie van Jelle Reumer is, zoals hijzelf ook aangaf, gewaagd.
Papegaaien zijn bijvoorbeeld herbivoren en ook zéér intelligent; mogelijk zelfs intelligenter dan de door Jelle Reumer genoemde kraai. Op het menu van de ...