Eerste hyacinten
Welke soort is dit? 19 januari gezien in Leusden
Welke soort is dit? 19 januari gezien in Leusden
Het valt me op dat je, als je ingelogd bent op [bnnvara\vroegevogels] en je bent een tijdje niet actief je afgemeld wordt. Aanmelden kan dan alleen nog op bnnvara > je komt op het hoofdscherm. Om snel naar [vroegevogels] te kunnen typ ik dat achter de url in de browser (laptop). Is het mogelijk e...
Als je dubbelklikt op je geplaatste foto en kiest voor [bewerk] verliest de pagina de koppeling met je geüploade foto. Dit is altijd het geval, ook als je alleen maar de bijgevoegde tekst wilt bewerken. Het zou logischer zijn als de plaatser de keuze heeft om ofwel tekst te editen ofwel de foto te ...
Ik weet niet of dit de juiste plaats is voor dit topic, maar ik wil de dit toch even kwijt.Inmiddels loop ik al een tijdje rond met het idee om een bijdrage te leveren aan het "beschermen van het milieu en natuur". Ik ben niet gek die dit in zijn eentje denkt te kunnen oplossen, maar ik wil wel graa...
Deze staat al jaren in mijn tuin, hoe heet deze struik?
Ze staan op een oude bijna vergane stronk stronk en met vele bij elkaar.
Groetjes Ans.
Vandaag (15-1-2022, Gouda) zag op het pad in de tuin deze insecten. Verstrengeld in (dodelijke) omhelzing of wat zie ik? Welke soort(en)? Een met scharen?
Zojuist hoorde ik op de radio Menno praten met een ondernemer die afgestapt was van het gebruik van aardgas. Daar kwam het probleem naar voren dat ons electriciteitsnet te weinig capaciteit heeft en dat hij daardoor geen zonnepanelen meer kon aansluiten op het net, en dat dat de verduurzaming in het...
De omnivoren hypothese en de vermeende relatie van deze dieren met intelligentie van Jelle Reumer is, zoals hijzelf ook aangaf, gewaagd.
Papegaaien zijn bijvoorbeeld herbivoren en ook zéér intelligent; mogelijk zelfs intelligenter dan de door Jelle Reumer genoemde kraai. Op het menu van de ...